آجاک - acak آینده پژوهی

شریک عربستان از خودروی بزرگ خود رونمایی کرد

شریک عربستان از خودروی بزرگ خود رونمایی کرد

آجاک: بازوی خودروسازی غول فناوری فاکسکان که ارتباط ویژه ای با تولید محصولات اپل دارد و شریک جدید عربستان سعودی شمرده می شود، بتازگی از کانسپت جدید خود با نام Model D رونمایی کرده است.



امیرمسعود عابدین_ فاکس تُرون، بازوی خودروسازی غول فناوری فاکسکان از Model D که یک کانسپت نزدیک به تولید بوده و توسط پینین فارینا طراحی شده، رونمایی نمود. فاکسکان همان شرکتی است که بیشتر با تولید محصولات اپل، همچون آیفون شناخته می شود. فاکسکان همین طور شریک جدید صندوق سرمایه گذاری مستقل عربستان سعودی نیز به حساب می آید؛ این دو قصد دارند که با یکدیگر، نخستین شرکت خودرو های الکتریکی عربستان را تأسیس کنند.



براساس گزارش carscoops، کانسپت مدل D که به عنوان یک LMUV (وسیله نقلیه چندمنظوره) توصیف می شود، خاصیت هایی از SUV ها و مینی ون ها را با یکدیگر ترکیب می کند. با وجود ابعاد و اندازه بزرگ، ضریب درگ این خودرو ۰.۲۳ cd اعلام شده که جالب توجه و چشم گیر است. مدل D فاکس تُرون با اندازه ۵۱۹۵ میلی متر (۲۰۴.۵ اینچ) طول، ۱۹۹۵ میلی متر (۷۸.۵ اینچ) عرض و ۱۷۸۵ میلی متر (۷۰.۳ اینچ) قد، کمی بزرگتر از تویوتا سیِنا است.



سبک طراحی این خودروی برقی "از داخل به بیرون" بوده و با هدف ارائه حداکثر فضای داخلی بدون قربانی کردن یک فضای بیرونی شیک و آیرودینامیک تولید شده است.



منبع:

1403/07/19
12:16:52
0.0 /5
85
تگها: اپل , شركت , طراحی , فناوری
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(0)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
آجاک : آینده پژوهی