آجاک - acak آینده پژوهی

قابل اعتمادترین خودرو های جهان

قابل اعتمادترین خودرو های جهان

به گزارش آجاک، قابل اعتماد بودن یک خودرو در طول عمر خود، عاملی بسیار مهم در خرید یک خودرو به حساب می آید. بعضی از خودروسازان مختلف در این سال ها توانسته اند در زمینه قابلیت اطمینان امتیازات بالایی را کسب کنند.


به گزارش آجاک به نقل از خبر آنلاین، قابل اطمینان بودن عاملی بسیار مهم می باشد، بخصوص هنگام خرید یک ماشین دست دوم. این که خودروی شما بتواند در طول سالیان مختلف به شما یک کیفیت مستمر را عرضه نماید، حیاتی و بااهمیت است. به همین دلیل، Consumer Reports لیستی از معتبرترین برندهای خودرو را که می توانید در سال ۲۰۲۴ از آنها خریداری کنید، گردآوری کرده است. این لیست روی قابلیت اطمینان مدلهای پنج تا ۱۰ ساله متمرکز شده و به هر برند امتیاز متوسطی را بر مبنای میزان کیفیت خودروهایشان می دهد.

۱. لکسوس




همان طور که انتظار داشتید، لکسوس در صدر فهرست معتبرترین برندهای خودرو های دست دوم قرار دارد. این خودروساز به صورت میانگین از عدد ۱۰۰، امتیاز ۷۵ را به دست آورد که تنها سه امتیاز بالاتر از بهترین خودروساز بعدی است. خودرو های دست دومی مانند لکسوس EX، GS، IS، RX و سایرین در این رتبه بندی قرار گرفتند.

۲. تویوتا




جای تعجب نیست که تویوتا بعد از همتای لوکس خود، لکسوس، در رتبه دوم فهرست قابلیت اطمینان قرار دارد. این خودروساز ژاپنی با در نظر گرفتن مجموعه ای از مدلها از فوررانر گرفته تا ونزا، به صورت میانگین امتیاز ۷۳ را کسب می کند. کرولا هیبرید، راو ۴ هیبریدی و تاکوما همگی بعنوان قابل اعتمادترین خودرو ها در دسته بندی های در ارتباط با خود رتبه بندی می شوند.



منبع:

1403/06/24
11:47:10
0.0 /5
62
تگها: آنلاین , كیفیت
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(0)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
آجاک : آینده پژوهی