آجاک - acak آینده پژوهی

سازنده تلفن همراه بدنبال رقابت با مرسدس بنز و آئودی!

سازنده تلفن همراه بدنبال رقابت با مرسدس بنز و آئودی!

آجاک: بتازگی تصاویر رسمی فضای داخلی خودروی هوشمند هوآوی به نام استلاتو S9 انتشار یافته است. این خودروی لوکس چینی قصد رقابت با بزرگانی مانند آئودی A8 و مرسدس بنز S کلاس را دارد.



امیرمسعود عابدین_ استلاتو S۹ برای رقابت با خودرو های درجه یک آلمانی مانند آئودی A۸ و مرسدس بنز کلاس S طراحی شده، با این تفاوت که بطورکامل الکتریکی است. این خودرو روی پلت فرم تورینگ تولید شده و از سیستم شاسی تورینگ استفاده می نماید. علاوه بر این، S۹ نخستین خودرویی خواهد بود که از سیستم رانندگی هوشمند Qiankun ADS ۳.۰ هواوی و سیستم هارمونی OS آن استفاده می نماید. طبق ادعای مدیران این خودروساز، استلاتو کمترین مقاومت در مقابل باد را در میان سدان های لوکس دارد. استلاتو S۹ بجای آینه، از دوربین های جانبی استفاده می نماید.



استلاتو S۹ از طراحی Inside-Out استفاده می نماید که داخل و خارج را با یکدیگر ادغام و به حداکثر رساندن فضای کابین کمک می نماید. ابعاد این خودرو ۵۱۶۰، ۱۹۸۷ و ۱۴۸۶ میلی متر و فاصله بین دو محور آن ۳۰۵۰ میلی متر است.



فضای داخلی از طرح رنگ بژ و پیکربندی چهار نفره استفاده می نماید. کابین خودرو دارای یک فرمان چرمی سه پره، یک صفحه نمایش مرکزی شناور بزرگ و یک نمایشگر کیلومتر شمار است. سیستم صوتی ویژه هواوی نیز در این خودرو وجود دارد.



ردیف عقب با صفحه نمایش اطلاعات-سرگرمی و تنظیم عملکرد صندلی ها و همین طور تهویه مطبوع و پنل شارژ بی سیم همراه می شود. هر چهار صندلی خودرو مجهز به سردکن، گرم کن و ماساژور هستند. همین طور هر چهار شیشه کناری مجهز به شیشه های دولایه عایق صدا هستند.



منبع:

1403/04/14
20:01:06
0.0 /5
286
تگها: سیستم , طراحی
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(0)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
آجاک : آینده پژوهی